Gazeta Ubezpieczeniowa – Dodatek Multiagent – Asist stawia na media społecznościowe

2014-GU-18Chcemy wyjść na zewnątrz z naszymi sukcesami i aktualnościami. Chcemy, by informacja o Asist dotarła do jak najszerszego grona odbiorców. Mamy się czym pochwalić. Właśnie dlatego postawiliśmy na media społecznościowe.

Serwisy społecznościowe mają ogromny potencjał marketingowy. Z badań przeprowadzonych przez Megapanel PBI/Gemius wynika, że konto na Facebooku posiada 16 070 724 osoby, co stanowi 75,30% wszystkich polskich internautów (dane z lutego br.). Właśnie ten potencjał postanowiliśmy wykorzystać, aby zaprezentować Asist na zewnątrz. Istotny jest również fakt, że zgodnie z przeprowadzoną przez nas analizą, wśród liczących się na rynku multiagencji Asist jest pod tym względem zdecydowanym pionierem.

Miejscem skupiającym wszystkie informacje, które nasza multiagencja przekazuje szerokiemu gronu odbiorców, jest Blog Asist. To właśnie tam odbiorca odnajdzie wszelkie informacje o tym, co aktualnie dzieje się w Asist, i stamtąd informacje dystrybuowane są do social media.

Do niedawna brakowało nam miejsca, w którym moglibyśmy pochwalić się na zewnątrz kolejnymi sukcesami, umieścić informacje o tym, jak rozwijamy się dla naszych agentów. Dziś mamy już takie miejsce – jest nim Blog Asist oraz połączone z nim profile w mediach społecznościowych – mówi Rafał Ćwikliński, prezes zarządu Asist Sp. z o.o.

Poza aktualnościami, na blogu i na naszych profilach zamieszczamy artykuły z cyklu „Porady Eksperta”, w którym odpowiadamy na pytania zgłaszane przez agentów, a do pomocy w redagowaniu porad zapraszamy ekspertów towarzystw ubezpieczeniowych współpracujących z Asist. Bardzo popularnym cyklem na blogu i naszych profilach jest seria wpisów „U Agenta”.

Wpisy cyklu „U Agenta” mają największą popularność ze wszystkich, które zamieszczamy na blogu. Prezentujemy w nim fotorelacje ze spotkań przedstawicieli Asist z agentami sieci. Dzięki tym spotkaniom poznajemy rzeczywiste problemy naszych agentów i tak szybko jak to możliwe, rozwiązujemy je – dodaje Monika Trzaskowska, dyrektor Biura Obsługi Agenta.

Szczególnie ważne wydarzenia w Asist prezentujemy w postaci relacji wideo. Ostatnim takim wydarzeniem było rozpoczęcie sprzedaży ubezpieczeń Gothaer w sieci Asist. Nasze relacje zamieszczamy na naszym kanale w popularnym serwisie YouTube.

Najpopularniejszym z naszych profili jest obecnie fanpage na Facebooku, notujemy tam największą aktywność użytkowników, ilość „polubień” strony i konkretnych wpisów. W ciągu pierwszego miesiąca istnienia nasz facebookowy profil polubiło prawie 100 osób i z każdym nowym wpisem zasięg, czyli liczba osób, które zobaczyły nasz fanpage, powiększa się. A że odwiedzać nasz profil warto, świadczy choćby liczba opublikowanych na nim postów. Na dzień 28 kwietnia, Asist opublikowało 15 wpisów, co odpowiada publikacji jednego postu co drugi dzień. Tak wiele dzieje się w naszej firmie, tak wiele mamy do przekazania i tak dynamicznie się rozwijamy.

Zapraszamy do odwiedzenia Bloga Asist i naszych profili się w mediach społecznościowych! Już dziś można odwiedzić stronę naszej multiagencji na Facebooku, Google+, Twitterze, kanał w serwisie YouTube, a przede wszystkim zajrzeć na blog dostępny pod adresem blog.asist.pl. Dzięki temu będą Państwo zawsze na bieżąco z tym, co dzieje się w naszej multiagencji!

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa nr 18/2014, str. 22

Data publikacji: 2014-05-06