Gazeta Ubezpieczeniowa – minął tydzień – Moc korzyści dla agenta

2014-GU-35Z początkiem trzeciego kwartału rozpoczął działanie klub zrzeszający największe agencje współpracujące z Asist. Członkostwo w Klubie Agenta VIP niesie za sobą szereg korzyści takich jak m.in. zdalna pomoc pracownika IT, który pomoże we wszystkich sprawach związanych z oprogramowaniem, oraz grafika DTP, wspierającego agentów w przygotowaniu projektów graficznych. Do klubowiczów skierowaliśmy także specjalny program lojalnościowy.

Za wygenerowany przez agentów przypis składki naliczamy punkty, które można później wymienić na nagrody. W dedykowanym dla agentów VIP sklepiku, który wkrótce uruchomimy, będzie można „kupić” cenny sprzęt elektroniczny. Wśród nagród są m.in. laptopy, przenośne drukarki, smartfony czy dyski zewnętrzne. Jesteśmy pewni, że taka forma nagradzania naszych partnerów bardzo im się spodoba – dodaje Rafał Ćwikliński, prezes zarządu Asist.

Dla agentów VIP oraz wybranej grupy najlepszych agencji współpracujących z Asist skierowany został także konkurs pod nazwą „Puchar Asist”. Agenci będą rywalizować ze sobą w mistrzostwach, których zasady są analogiczne z zasadami piłkarskiej Ligi Mistrzów.

Bramkami w meczach będą polisy wystawione w dniu meczowym. Oczywiście ta agencja, która strzeli więcej bramek wygrywa mecz – mówi Piotr Zawaluk, dyrektor ds. IT i marketingu Asist. – Nagrody w formie dodatkowej prowizji otrzyma aż 16 najlepszych drużyn biorących udział w turnieju.

Puchar Asist promowany będzie za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych, na Panelu Agencyjnym, w miesięczniku Asistent oraz smsowo. Przygotowaliśmy już specjalny program komputerowy, który będzie wysyłać do uczestników wiadomości o treści: ?Już jutro twój pierwszy mecz, trzymamy kciuki”. Dodatkowo w ciągu dnia uczestnicy otrzymywać będą wiadomości mobilizujące.

Zwycięzca poza dodatkową prowizją otrzyma również pamiątkowy puchar. Rozgrywki mają charakter pilotażowy, jeśli uczestnicy osiągną założone cele sprzedażowe, planujemy zorganizować podobne zawody dla całej sieci.

Maciej Klamann

specjalista ds. marketingu Asist

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa nr 35/2014, str. 7

Data publikacji: 2014-09-02